Szabalyzat

§ 1. Fogalommeghatározások

  1. Törvény- jelen Szabályzat, amely meghatározza a távértékesítési szerződések Webáruházon keresztül történő megkötésének szabályait, e szerződések teljesítésének szabályait, a távértékesítési szerződést kötő felek jogait és kötelezettségeit, valamint a reklamációs eljárás szabályait. Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások körében a Szabályzat a Kbt. törvény 8. -a alapján.

  2. Ügyfél- az a cselekvőképes természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény cselekvőképességet biztosít, és amely az Eladóval Távértékesítési Szerződést köt.

  3. Fogyasztó- az a természetes személy, aki vállalkozóval olyan jogügyletet folytat, amely nem kapcsolódik közvetlenül üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.

  4. Egyéni vállalkozó- az a természetes személy, aki a vállalkozási tevékenységével közvetlenül összefüggő Távértékesítési Szerződést köt, ha a jelen szerződés tartalma azt mutatja, hogy az e személyre nézve nem szakmai jellegű, különösen az üzleti tevékenységének tárgyából, a Központi Nyilvántartásról és a Vállalkozási tevékenységről szóló tájékoztatóról szóló rendelkezések alapján tette hozzáférhetővé.

  5. Vállalkozó- saját nevében vállalkozási vagy szakmai tevékenységet folytató természetes személy, jogi személy vagy nem jogi személy szervezeti egység, amelyet törvény feljogosított jogképességre.

  6. Eladó:
    BB-SHOP Sp. z o.o. NIP: 9691654185 REGON: 0001000540

  7. Az eladó székhelye:
    utca Powstańców 9A, 44-193 Knurów.

  8. Internetes bolt- az Eladó által üzemeltetett weboldal, amely a következő elektronikus címeken érhető el: https://24bb-shop.hu/, amelyen keresztül a Vevő tájékoztatást kaphat az Árukról és azok elérhetőségéről, és megvásárolhatja az Árut vagy megbízást kaphat szolgáltatás nyújtására.

  9. Távértékesítési szerződés- Áruk adásvételére vonatkozó szerződés/digitális szolgáltatás vagy digitális tartalom szállítására vonatkozó szerződés (adott esetben), amelyet az Internetes áruházon keresztül kötöttek.

  10. Árucikk- ingó dolog, amelyet a Vásárló a Webáruházban vásárolhat meg.

  11. Digitális szolgáltatás- olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a Fogyasztó számára, hogy:

    1. adatok előállítása, feldolgozása, tárolása vagy hozzáférése digitális formában;

    2. a Fogyasztó vagy a szolgáltatás más felhasználói által küldött vagy létrehozott adatok digitális formában történő közös felhasználása;

    3. az adatok felhasználásával való interakció egyéb formái.

  12. Digitális tartalom- digitális formában előállított és szállított adatok.

  13. Az online áruház adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzata- a személyes adatok kezelésének és a cookie-k használatának részletes szabályait meghatározó dokumentum. Az adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat a Szabályzat 3. számú mellékletét képezi, és elérhető a https://24bb-shop.hu/content/2-adatvedelmi-szabalyzat

  14. Tartós közeg- olyan anyagot vagy eszközt jelent, amely lehetővé teszi a Vevő vagy az Eladó számára, hogy személyesen neki címzett információkat tároljon oly módon, hogy az információkhoz a jövőben a szolgáltatás céljainak megfelelő ideig hozzáférést biztosítson, és amely lehetővé teszi a tárolt információk változatlan formában történő reprodukálása, különösen e-mailben.

  15. Elektronikus megrendelőlap- Eladó elektronikus rendelési eljárást biztosít a Vevő számára.

  16. A megrendelés elküldése- a megrendelés visszaigazolása a Vevő által a „Megrendelem és fizetés” gombra kattintással, amely a Vevő kötelező érvényű akaratnyilatkozatának az Eladóval távértékesítési szerződés megkötésére irányuló benyújtásaként kezelendő.

  17. fiók- a Webáruházban és az Eladó informatikai rendszerében az adott Vásárlóra, valamint az általa leadott rendelésekre és a megkötött Távadásvételi Szerződésekre vonatkozóan tárolt adathalmaz, amely segítségével a Vásárló megrendelést adhat le, és kellő időben lemondhat vagy szerkeszthet és köthet. Távoli értékesítési szerződések.

  18. Az egyes áruk véleménye- szubjektív értékelések csillagok formájában 1-től 5-ig.

  19. Fizetési operátor- Payu SA NIP 7792308495 KRS 000027439 REGON 300523444 ul. GRUNWALDZKA 186 60-166 POZNAŃ WIELKOPOLSKIE vagy PayPal Polska Sp. z o. o. NIP 5252406419 REGON 141108225 KRS 0000289372 ul. EMILII PLATER 53/--- 00-113 WARSZAWA MAZOWIECKIE (a kiválasztott fizetési átjárótól függően).

  20. Kártya– a Visa vagy International vagy Mastercard International rendszeren belül kibocsátott fizetési kártya, amelyre ezen rendszerek szabályozása lehetővé teszi a tranzakciók fizikai jelenlét nélküli végrehajtását.

2. § Általános rendelkezések

  1. Az elektronikusan nyújtott szolgáltatások típusai és köre:

    1. Online adásvételi szerződések megkötése - az online áruházban értékesített árukra vonatkozóan,

    2. a Fiók online áruházban történő regisztrációjának és használatának szabályai,

    3. vélemények, megjegyzések és értékelések hozzáadása - a vásárló véleményt vagy megjegyzést fűzhet rendeléséhez,

    4. e-mailek küldése, amelyekben az Eladó visszaigazolja a megrendelés beérkezését, a fizetés esetleges beérkezését, a megrendelés feldolgozásra történő elfogadását.

  2. A Webáruház használata akkor lehetséges, ha az Ügyfél által használt informatikai rendszer megfelel az alábbi minimális műszaki követelményeknek:

    • Firefox

    • Króm

    • Microsoft Edge

    1. Internet böngészők a jelenlegi verzióban, pl.

    2. bármilyen program a PDF fájlok megtekintéséhez.

  3. A Webáruház honlapján közzétett tartalom, ideértve az Áruk leírását és az árakat is, szerződéskötésre való felhívásnak minősül a Ptk. 71. §-a alapján.

  4. Eladó jelen Szabályzatot és Mellékleteket a Távértékesítési Szerződés megkötése előtt, alatt és után a honlapon található hivatkozáson keresztül elérhetővé teszi. A vevő letöltheti és kinyomtathatja.

  5. A nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos üzenetek és adatok továbbításának biztonsága érdekében a Webáruház megteszi a nyújtott szolgáltatások biztonsági szintjének megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket, különös tekintettel arra, hogy megakadályozza, hogy illetéktelenek hozzáférjenek és módosítsanak. az interneten továbbított személyes adatok.

3. § Meghagyások

  1. Rendelést leadhat a Webáruházban a Fiókján keresztül, vagy regisztráció nélkül választhatja a vásárlási lehetőséget, ekkor egy belső fiók jön létre, amely alapján az Ügyfél Fiókot hozhat létre. A belső számla az adatok rendszerből való törléséig vagy a Fiók zárolásáig fennmarad.

  2. A vásárlás a Webáruház honlapján elérhető Elektronikus megrendelőlap kitöltésével történik. A kiválasztott árukat a kosárba helyezéssel választjuk ki. Az elektronikus megrendelőlapon többek között a következők szerepelnek: milyen Árut, milyen áron és milyen mennyiségben kíván megrendelni a Megrendelő az általa megjelölt helyre. Az ügyfél a megjelenő üzenetek alapján megfelelő technikai lépéseket tesz.

  3. Miután az Ügyfél megadja az összes szükséges adatot, megjelenik a leadott rendelés összesítése. A megrendelés összesítője a következőkre vonatkozóan tartalmaz információkat: az Eladó azonosító adatai, a megrendelés tárgya, a megrendelt Áruk egységnyi és teljes ára, beleértve a szállítási költségeket és egyéb költségeket, ha vannak, a választott fizetési módot, a kiválasztott szállítási módot, szállítási idő és költségek.

  4. Amennyiben a szerződés tárgya tárgyi adathordozón nem rögzített Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás nyújtása, vagy elektronikusan vagy távolról nyújtott szolgáltatás - a Fogyasztó az alábbi hozzájárulását fejezi ki a megrendeléshez szükséges és az Elektronikus oldalon található további jelölőnégyzetben. megrendelőlap: "Hozzájárulok a nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom kézbesítéséhez, vagy a szolgáltatás nyújtásának megkezdéséhez a szerződéskötéstől számított 14 nap lejárta előtt, és tudomásul veszem a a szerződéstől való elállás joga. Az Eladó visszaigazolja a fentiek kézhezvételét. hozzájárulás e-mailben.

  5. A Megrendelés leadásához szükséges az Elektronikus Megrendelőlapon kötelezően feltüntetett személyes adatok megadása, a Szabályzatban foglaltak elfogadása, valamint a megrendelés elküldése a „Megrendelem és fizetés” gomb megnyomásával.

    1. A megrendelő az Elektronikus Megrendelőlap oldalon elérhető technikai megoldással és a teljes rendelési útvonal ismételt kitöltésével módosíthatja megrendelését. A rendelés új elhelyezésével módosul, amely az előzőleg leadott helyébe lép. Alternatív megoldásként a Vevő által teljesített fizetés egy új megrendelés ellenében kerül elszámolásra, és túlfizetés esetén visszautalásra kerül arra a bankszámlára, amelyről a fizetés történt.

    2. A vásárló az Elektronikus megrendelőlap oldalon található „Megrendelés törlése” opció kiválasztásával törölheti megrendelését.

    1. Az Elektronikus Megrendelőlap Ügyfél általi elküldése kötelező érvényű akaratnyilatkozatnak minősül a Távértékesítési Szerződés megkötésére, a jelen Szabályzatban foglaltaknak megfelelően.

    2. Távértékesítési szerződés akkor minősül létrejöttnek, amikor az Eladó elfogadja az Elektronikus megrendelőlapot, amelyet a rendelés elfogadását igazoló üzenet és a szám megadásával erősít meg a Vevő felé.

    3. A Távértékesítési Szerződés megkötése után a Megrendelő e-mailben visszaigazolást kap a leadott rendelésről, amely tartalmazza: a megrendelés elfogadásának visszaigazolását és a Megrendelés minden lényeges elemének végleges visszaigazolását, valamint a megkötött Távértékesítési Szerződés általános feltételeit (Szabályzat az 1. és 2. számú melléklettel együtt, az Eladó adatait, az Eladó felelősségét a szolgáltatás minőségéért, az Eladó által az értékesítést követően nyújtott szolgáltatásokat és a szerződéstől való elállás módját és következményeit. A szerződéstől való elállás módjára és következményeire vonatkozó utasításokat az 1. számú melléklet tartalmazza.

    4. Amíg az Eladó meg nem kezdi a megrendelés feldolgozását:

    5. Ha a Vásárló lemond a rendelésről, az Eladó 3 munkanapon belül visszatéríti a beérkezett összeget. A visszatérítés az Ügyfél által használt fizetési móddal történik.

    6. A megrendelés feldolgozási ideje a szerződéskötéstől számított 1-10 munkanap.

4. § Fizetés

  1. A Webáruház lehetőséget biztosít előre utalással, utánvéttel (szállítás utáni számlára történő fizetéssel) történő fizetésre. A halasztott fizetési lehetőség az Eladóval egyedileg egyeztetett helyzetekben lehetséges.

  2. Az áruk kifizetése az Elektronikus Megrendelőlapon a megrendelés leadásakor választott módon történhet.

  3. A Webáruházban jelenleg elérhető fizetési módok előre utalás formájában az alábbi címen érhetők el https://24bb-shop.hu/content/1-szallitas-es-fizetes

§ 5. Szállítás

  1. Az Elektronikus Megrendelőlapon a Megrendelő a kiválasztás ellenőrzésével választja ki a szállítási módot.

  2. Ha a Vásárló nem veszi át az Árut, ami az áru visszaküldését eredményezi az Eladónak, az Eladó elállhat az adásvételi szerződéstől, miután a vásárlás során megadott e-mailben a Vásárlót a szerződés teljesítésére szólította fel. A szerződéstől való elállás a Megrendelőnek e-mailben küldött nyilatkozattal történik.

  3. A 2. pontban megjelölt helyzetben az Eladó köteles haladéktalanul visszaküldeni a Vevőnek a Vásárló által vásárolt Áru ellenértékét.

  4. A Webáruházban jelenleg elérhető szállítási módok az alábbi címen érhetők el https://24bb-shop.hu/content/1-szallitas-es-fizetes

6. § A szerződéstől való elállás

  1. Távértékesítési szerződést kötött fogyasztó 14 napon belül indoklás nélkül elállhat attól. Távértékesítési szerződéstől való elállás esetén a szerződést meg nem kötöttnek kell tekinteni.

  2. A jelen Szabályzat 6. és 7. pontjában meghatározott feltételekkel történő szerződéstől való elállás joga az egyéni vállalkozókat is megilleti. A jelen Szabályzat 6. és 7. pontjában a Fogyasztó alatt az Egyéni Vállalkozót is értjük.

  3. Szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó csak az Áru visszaküldésének közvetlen költségeit viseli.

  4. A Fogyasztó nyilatkozatának egyértelműen kifejeznie kell a szerződéstől való elállási szándékát, így a Fogyasztó többek között:

    1. a 2. számú mellékletben található szerződés-elállási űrlap segítségével - az Eladó székhelye címére történő megküldéssel - a szerződéstől elállni.

    2. elállni a szerződéstől az üzlet shop@24bb-shop.hu e-mail címére küldött üzenettel vagy a +48 602 424 442 telefonszámon

  5. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozatot annak lejárta előtt elküldeni.

  6. A szerződéstől való elállási időszak kezdete:

    1. számos olyan tételt foglal magában, amelyeket külön-külön, kötegekben vagy részletekben szállítanak – az utolsó tétel, tétel vagy alkatrész birtokbavételétől kezdve;

    2. a tételek meghatározott ideig - az első tétel birtokbavételétől számított - rendszeres kézbesítéséből áll;

    1. olyan szerződés esetén, amelynek teljesítése során az Eladó a terméket átadja, annak tulajdonjogát átruházva - a Fogyasztótól vagy az általa megjelölt, az Árut birtokba vevő fuvarozótól eltérő harmadik személytől, valamint olyan szerződés esetén, amely:

    2. egyéb szerződéseknél - a szerződéskötés napjától.

  7. A szerződéstől való elállási nyilatkozatot (jelen szabályzat 2. számú melléklete) és a szerződéstől való elállási jog gyakorlására vonatkozó információkat (jelen szabályzat 1. számú melléklete) elektronikus formában adjuk meg.

  8. A Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén az Eladó megakadályozhatja a Fogyasztót a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás további felhasználásában, így különösen azáltal, hogy megakadályozza a Fogyasztó Digitális Tartalomhoz vagy Digitális Szolgáltatáshoz való hozzáférését.

  9. A Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás nyújtására vonatkozó Szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó köteles abbahagyni a jelen Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás használatát és harmadik fél számára elérhetővé tételét.

  10. A távértékesítési szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik a Ptk. A fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény 38. §-a (2019. évi Közlöny, 134. pont), ideértve: Rendezzük:

    1. olyan szolgáltatás nyújtásáért, amelynek árát a Fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a szolgáltatást maradéktalanul teljesítette a Fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó a szolgáltatást, elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ezt a tényt tudomásul vette.

    2. amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett a vállalkozónak nincs befolyása, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be;

    3. amelynek tárgya nem előre gyártott, a Fogyasztó specifikációi szerint gyártott vagy egyéni szükségleteinek kielégítésére szolgáló termék;

    4. amelynek tárgya zárt csomagolásban átadott, egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás felbontása után nem küldhető vissza, ha a csomagot az átadást követően bontották fel;

    5. amelyek tárgya zárt csomagolásban átadott hang- vagy képfelvétel, számítógépes program, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel;

    6. nem tárgyi adathordozón átadott Digitális Tartalom szolgáltatására, amelynek árát a Fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a szolgáltatást a Fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával kezdte meg, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó teljesítette a rendelkezést, elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és elfogadta, hogy ez az Ön tájékoztatása;

    7. amelynek tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű cikk, és amelynél a szolgáltatás tárgya olyan tétel, amely a kiszállítást követően jellegéből adódóan elválaszthatatlanul összefügg más cikkekkel;

    8. újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetési szerződések kivételével;

    9. nyilvános árveréssel zárultak;

    10. nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatás, áruszállítás, autóbérlés, étkeztetés, rekreációs, szórakoztatási, sport- vagy kulturális rendezvényekkel kapcsolatos szolgáltatás nyújtása esetén, ha a szerződésben a szolgáltatásnyújtás napját vagy időtartamát rögzítik;

    11. amelyekben a szolgáltatás tárgya olyan szeszes ital, amelynek áráról az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, és amelyek kiszállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke olyan piaci ingadozásoktól függ, amelyekre a vállalkozónak nincs befolyása;

7. § A szerződéstől való elállás joghatásai

  1. Az Eladó az áruértékesítési szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztónak az általa teljesített összes fizetést, beleértve az Eladó által felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő szállítási költségeket is. .

    1. A visszatérítés a Fogyasztó által használt fizetési móddal történik.

    2. Amennyiben a Fogyasztó az elállási jogának gyakorlásához az Elektronikus visszaküldési űrlapot használja, a pénzösszeg a választott módon és a Fogyasztó által megadott bankszámlára kerül visszautalásra.

    3. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy maga veszi át az árut a Fogyasztótól, a Fogyasztótól kapott fizetések visszatérítését mindaddig visszatarthatja, amíg az árut vissza nem kapja, vagy a Fogyasztó nem igazolja visszaküldését, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.

  2. Az Eladó felajánlhatja a Fogyasztónak, hogy maga vegye át a terméket. Ha azonban az Eladó nem nyújtott be ilyen ajánlatot, a Fogyasztó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az ajánlattól való elállásától számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak (vagy az Eladó által az átvételre meghatalmazott személynek). szerződés. A határidő betartásához elegendő a tételeket a lejárat előtt visszaküldeni. A Fogyasztó által visszaküldött árukat az Eladó székhelyének címére kell elküldeni.

  3. A Fogyasztó felelős azért, hogy az Áruk használatából eredő értékét olyan módon csökkentse, amely meghaladja az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket.

  4. A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, ha a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás díjfizetés ellenében biztosított, és a Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás szerződésszerűtlensége lényegtelen.

  5. Az Eladó a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül követelheti annak a tárgyi adathordozónak a visszaszolgáltatását, amelyen a Digitális Tartalom átadásra került. A fogyasztó az adathordozót haladéktalanul és az Eladó költségére visszaküldi.

  6. Az Eladó az árat csak annak a Tartalmnak vagy Digitális Szolgáltatásnak megfelelő részben köteles visszatéríteni, amely nem egyeztethető össze a szerződéssel, és a szolgáltatási kötelezettség a szerződéstől való elállás következtében megszűnt.

8. § Panasz

  1. Az Áru hibája vagy a megkötött Távértékesítési Szerződésnek való meg nem felelés miatt panaszt lehet benyújtani:

    1. az elektronikus reklamációs űrlapon keresztül;

    2. írásban az Eladó székhelyének címére vagy e-mailben a shop@24bb-shop.hu címre .

  2. Az értesítésben fel kell tüntetni, hogy a Vevő milyen hibásnak véli az árut, az Eladóval szemben támasztott igényeket, és lehetőség szerint dokumentálnia kell a hibát, és igazolnia kell az Áru Webáruházban történő megvásárlását. Az Eladó a panaszra annak kézhezvételétől számított 14 napon belül köteles válaszolni. Ha a fenti határidőn belül nem válaszol, úgy tekintjük, hogy a panaszt elfogadta. Az Eladó a panaszra adott választ írásban vagy tartós adathordozón adja meg a Vevőnek.

  3. A Vevőnek a reklamáció benyújtásához szükséges lépéseket, beleértve a reklamált Áruk Eladóhoz történő eljuttatásának módját is, az Elektronikus reklamációs űrlap egyes szakaszaiban jelzik.

  4. Ha az Eladó a reklamációt megalapozottnak ismeri el: az Áru reklamációjával kapcsolatos csere, javítás költsége, beleértve a szállítási költséget is, az Eladót terheli.

  5. Az Eladó a Fogyasztóval és az Egyéni Vállalkozóval szemben a 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvényből adódó feltételekkel felel azért, ha az Áruk nem felelnek meg a Távértékesítési Szerződésnek.

    1. Az Eladó felelősséggel tartozik azért, ha az Áruk nem felelnek meg a kiszállítás időpontjában fennálló és attól számított két éven belül nyilvánosságra hozott Távértékesítési Szerződésnek, kivéve, ha az Áru Eladó által meghatározott szavatossági ideje hosszabb.

    2. Az Eladó a reklamáció elfogadásától számított 14 napon belül megjavítja vagy kicseréli az árut. A javítás vagy csere költségeit, beleértve különösen a postaköltséget, a szállítást, a munkadíjat és az anyagköltségeket, az Eladó viseli.

    3. A Fogyasztó olyan árut bocsát az Eladó rendelkezésére, amely javításra vagy cserére vonatkozik. Az Eladó saját költségén veszi át az árut.

  6. Az Eladó köteles az Árut hibamentesen szállítani, és a Vállalkozó felé a megvásárolt Áru hibáiért a Polgári Törvénykönyvben meghatározott feltételek szerint felel.

  7. A Fogyasztó vagy az Egyéni Vállalkozó részére Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás nyújtása a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvényből adódó feltételekkel történik.

    1. A Digitális Tartalom akkor minősül átadottnak, ha a Digitális Tartalom vagy a Digitális Tartalom elérésének vagy letöltésének módja a Fogyasztó, illetve a Fogyasztó által erre a célra önállóan kiválasztott fizikai vagy virtuális eszköz rendelkezésére bocsátásra kerül, vagy Fogyasztó vagy ilyen eszköz, hozzájutottak.

    2. A digitális szolgáltatás akkor minősül nyújtottnak, ha a Fogyasztó, vagy a Fogyasztó által erre a célra önállóan kiválasztott fizikai vagy virtuális eszközhöz hozzáfért.

    3. Az Eladó a Digitális Tartalmat vagy Digitális Szolgáltatást a szerződésnek való megfelelés időpontjától számított 21 napon belül a Fogyasztó által a szerződésszegésről szóló tudomásszerzésétől számított 21 napon belül, a Fogyasztót érő túlzott kényelmetlenség nélkül hozza létre, figyelembe véve azok jellegét és milyen célra használják őket. A Digitális Tartalom vagy Digitális Szolgáltatás Szerződés szerinti összhangba hozásának költségei az Eladót terhelik.

9. § Záró rendelkezések

  1. Jelen Felhasználási feltételek 2023.06.14-től hatályosak.

  2. Ha a jelen Szabályzat bármely rendelkezését az illetékes hatóság vagy bíróság határozata megváltoztatja vagy érvényteleníti, a többi rendelkezés érvényben marad, és kötelező érvényű az Eladóra és a Vevőre nézve.

  3. Az Eladó fenntartja a jogot a jelen szabályzat megváltoztatására. Az új szabályzat hatálybalépése előtt kötött valamennyi szerződés a szerződéskötés időpontjában hatályos szabályozás alapján kerül végrehajtásra.

  4. A szabályzattal kapcsolatos viták rendezésére a lengyel jog alkalmazandó. Ezeket a vitákat a helyileg illetékes bíróság fogja megoldani. A Fogyasztónak minősülő Ügyfél peren kívüli eljárásokat is alkalmazhat a panaszok kezelésére és a követelések érvényesítésére. A panaszok peren kívüli kezelésére és a követelések érvényesítésére vonatkozó minden információ megtalálható a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján: www.uokik.gov.pl. Egyúttal tájékoztatjuk, hogy a jelzett eljárások önkéntesek, és ahhoz mindkét félnek bele kell járulnia.

  5. Az Európai Parlament és a Tanács 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján tájékoztatjuk, hogy ahttp://ec.europa.eu/consumers/odrelérhető a fogyasztók és vállalkozók közötti uniós szintű online vitarendezési rendszer platformja (ODR platform). Az ODR-platform egy egyablakos ügyintézéssel rendelkező weboldal fogyasztók és vállalkozók számára, akik peren kívüli megoldást keresnek az online adásvételi szerződésből vagy szolgáltatásnyújtási szerződésből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos vitáik ügyében.

10. § 1. melléklet - Tájékoztató a szerződéstől való elállási jog gyakorlására vonatkozóan

  1. A Fogyasztót és az Egyéni Vállalkozót az alábbi feltételekkel illeti meg a szerződéstől való elállás joga 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A szerződéstől való elállás határideje 14 nap elteltével jár le:

    1. adásvételi szerződés esetén attól a naptól, amikor a termék birtokába került, vagy amikor a fuvarozótól eltérő, Ön által megjelölt harmadik személy birtokába került;

    2. olyan szerződés esetén, amely több olyan tétel tulajdonjogának átruházására kötelezi, amelyeket attól a naptól kezdve, amikor az utolsó küldemény birtokába került, vagy amelyen az Ön által megjelölt, a fuvarozón kívüli harmadik személy birtokába került. utolsó tétel;

    3. olyan szerződés esetén, amely arra kötelezi Önt, hogy a tételben vagy részekben szállított áruk tulajdonjogát átruházza attól a naptól kezdve, amikor az utolsó tétel vagy alkatrész birtokába került, vagy amelyen az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy birtokába került. az utolsó tétel vagy rész;

    4. cikkek rendszeres kézbesítésére vonatkozó szerződések esetében, amelyek attól a naptól számított meghatározott időtartamra szólnak, amikor az első tétel birtokába került, vagy amikor az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy birtokába került az első tétel ;

    5. olyan szerződések esetében, amelyek tárgya nem tárgyi adathordozón történő szolgáltatásnyújtás vagy digitális tartalom nyújtása - a szerződés megkötésének napjától.

  2. A szerződéstől való elállás jogának gyakorlásához tájékoztatnia kell minket, azaz: BB-SHOP Sp. z o.o. ul. Powstańców 9A, 44-193 Knurów, NIP: 9691381882, REGON: 240545908, BDO-szám 000406791, shop@24bb-shop.h . postán, faxon vagy e-mailben küldött levél).

  3. Használhatja az elállási nyilatkozat mintáját, de ez nem kötelező.

  4. A szerződéstől való elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha az elállási határidő lejárta előtt tájékoztatást küld a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásáról.

  5. Ha eláll a szerződéstől, visszatérítjük Önnek az Öntől kapott összes fizetést, beleértve az áruk kiszállításának költségeit (kivéve az általunk kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási mód választásából eredő többletköltségeket), haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor arról a döntéséről értesültünk, hogy gyakorolja a jelen szerződéstől való elállási jogát. A fizetést ugyanazokkal a fizetési módokkal térítjük vissza, amelyeket az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten más megoldást fogadott el.

  6. Azon áruk tulajdonjogának átruházását igénylő szerződések esetében, amelyekben a szerződéstől való elállás esetén nem ajánlottuk fel az Áruk átvételét - a visszatérítést mindaddig visszatartjuk, amíg a tételt meg nem kapjuk, vagy amíg nem kapunk igazolást a visszaküldéséről , attól függően, hogy melyik esemény következik be először.

  7. A visszaküldött terméket a következő címre kérjük elküldeni: ul. Powstańców 9A, 44-193 Knurów azonnal, de minden esetben legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor Ön tájékoztatott bennünket a jelen szerződéstől való elállásáról. A határidő betartható, ha a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi a terméket. Önnek kell viselnie a termékek visszaküldésének közvetlen költségeit.

  8. Az Áru súlya és méretei miatt a szerződéstől való elállás esetén az Áru visszaküldése magasabb költségekkel járhat, mint a szokásos postai szállítás. Ha futárcégek szolgáltatásait szeretné igénybe venni, akkor előfordulhat, hogy a csomagot raklapon kell feladni, ami drágább, mint a normál postai kézbesítés.

11. §.2. melléklet - Szerződéselállási űrlap minta